CHOSEFORMER COLLABORATORSDaniele D'Ercole (11-2011)

Daniele D'Ercole (11-2011)

Daniele D’ Ercole

PhD Student

Dept. Electronics Engineering
University of Rome "Tor Vergata"
via del Politecnico 1
00133 Roma (Italy)

Daniele D’ Ercole was born on August 18th 1982 in Rome. He obtained the laurea degree in Physics cum laude at the university of “Tor Vergata” in Rome with a thesis on “Study in situ and in real time of the growth of organic heterostructures by Reflectance Anisotropy Spectroscopy (RAS)” and since November 2007 he is a Ph.D. student in microelectronics engineering at the same university.
He is working on optical and electrical characterization of dye sensitized solar cells.